måndag, juli 30, 2007

Ischias

Usch, fy vad jag hatar ischias - eller vad det nu är. HATAR!!!

Ont i ryggen IGEN! OCH JAG SOM HAR SEMESTER!!! Min sista semestervecka. Visserligen är vädret inte heller det roligaste - ösregen. Så tröttande

Konstaterade nyss att det var exakt 5 veckor sedan sist jag hade ont och dessförinnan 8 veckor. Vill inte ha ont!

Har varit hos sjukgymnasten och fått träningsprogram, men inte sjutton hjälper det. Fick faktiskt ett recept för fysioteket sist. Trist bara att tanten som har hand om fysioteket nyss hade gått på semester. Måste vänta några veckor till...

Jag vill inte ha ont i ryggen mer!!! Jag vill bara dra täcket över huvudet och glömma både rygg och väder. Men någon måste ju passa lilla dottern och alla andra jobbar! *suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du har ont i ryggen är du välkommen att pröva ryggbänken och magnetterapi på Kalmars Hälsostudio.
www.kalmarshalsostudio.com
Hälsningar Inga-Britt