måndag, augusti 06, 2007

Back to work....

Ja, då var man tillbaka i verkligheten igen. Börjat jobba idag efter semestern. Typiskt, när vädret äntligen blivit soligt och varmt. Får väl passa på att njuta av eftermiddagarna. Måste ju ha lite sol på min bleka kropp ;-)

Det var faktiskt inte så mycket papper som samlats på hög trots drygt 4 veckors semester. Lite fakturor i inkorgen i datorn fanns det visserligen, men de var snabbt avklarade. Problemet är bara att hon som ska attestera dem fortfarande har semester.... Men det är inte mina pengar och inte jag som beslutat om semesterar *suckar tacksamt*

Det har varit relativt lugnt idag så jag kan nog gå hem när jag ska - om si sådär 3 minuter... och har sitter jag och skriver... Ja, ja, som sagt var det lugnt idag. Inte mycket lönt att börja med något nu... Ska ta tag i lite gamla papper med frågor som flyter - imorgon. Ska rota lite i det gamla, tanken är att få undan det innan jag tar tjänstledigt. Bör hinna det. Lärarna börjat först på onsdag nästa vecka och först då får jag väl det hett om öronen.

Inga kommentarer: