torsdag, januari 01, 2009

Fortsättningen...

Influensan har drabbat familjen. Alla utom mamman... I tisdags kom maken hem till lunch och bäddade ner sig. Igår var minsta dottern feberfri men idag har den återkommit. Äldsta dottern som blev sjuk först ligger fortfarande nerbäddad och har inte varit uppe ur sängen idag (klockan är 17). Är hon fortfarande febrig i morgon bitti kommer jag att ringa vårdcentralen. Äldsta dotterns pojkvän var i natt så pass pigg att han kunde åka hem med sina föräldrar när de skulle hem från sitt nyårsfirande. Sonen däremot verkar frisk som en nötkärna idag. Har nyss varit och lämnat av honom hos fickvännen (som även hon fortfarande är lite sjuk).

Förstår inte varför inte jag drabbas. Det gör mig absolut inget, förstå mig rätt. Jag är VÄLDIGT tacksam över att inte ha blivit sjuk. Men när alla i hela huset är/varit dåliga och alla som varit nära oss de senaste dagarna har blivit dåliga. hur kan det då vara att jag inte får det?

1 kommentar:

Annica sa...

Oooh, vad snyggt med rosa! Hur är det med er nu, hoppas att ni har tillfrisknat? Kram!