måndag, december 01, 2008

Ledig

Har nu varit "ledig" sedan i onsdags då jag tog beslutet att sluta plugga. Har fixat och donat här hemma med allt som blivit lidande de senaste 2½ veckan då jag och familjen kört livet i 200 knyck.

Idag har jag tagit det lite lugnare.

I förmiddags var jag med minsta dottern och hennes dagisavdelning i kyrkan och såg julspelet.
Gick runt i ett växthus/blom-butik och bara njöt (ääääälskar blommor) men köpte bara en julstjärna för allt annat är redan köpt.
Tog en tur på jysk för att köpa en vit plastduk, men den var slut.
Svängde förbi Lidl för att köpa saker till kvällens middag.
Körde hem och käkade. Surfade undertiden runt på olika utbildningar och högskolor/universitet.
Gick en runda innan jag hämtade dottern på dagis vid 14.
Stannade med dottern på en lekplats en stund.
Fikade med dottern när vi kom hem.
Dottern och jag pysslade lite. Satte nejlikor i aplesiner så nu luktar hela huset underbart juligt.
Surfat lite igen
Och nu är det dags att göra middag.

Ha det gott....

Inga kommentarer: