tisdag, november 25, 2008

Plugg

Tänkte bara meddela er att jag slutar plugga - igen. Har efter moget övervägande insett att det här med läraryrket inte är något för mig. Jag kan inte direkt sätta fingert på vad det är som inte stämmer - men det känns helt enkelt inte rätt. Trodde det här var något jag skulle syssla med resten av livet men efter 2 veckor på högskolan med pluggande, grupparbeten, redovisningar mm och två dagar "ute i verkligheten" på ett gymnasium insåg jag att det inte är lärare jag vill bli när jag blir stor. Så nu vet jag inte vad jag vill. Jag har i alla fall mailat min chef så nu får vi avvakta och se vad fortsättningen av det här blir.

1 kommentar:

krusmynta sa...

Man ska lita på sin magkänsla, känner du att det inte är riktigt rätt så är det inte heller det.

Lycka till i framtiden, vad det än blir ;)

Kram