fredag, maj 02, 2008

Tid

Tid har jag ingen just nu. Borde inte sitta här utan städa istället. Ska ha fest imorgon och får besök redan i eftermiddag. Mycket som ska hinnas innan dess... Ska baka, städa, duka, förbereda mat till mina gäster mm mm. Har dessutom så mycket annat som borde göras men som får stå tillbaka tills den här helgen är över. Borde skola om mina plantor - borde gjorts redan i förra veckan, borde stryka, borde tvätta, borde sortera garderoben för att få in vårkläderna... Men den här veckan har jag varit hemifrån varje kväll-i måndags jobbade jag, i tisdags var det silversmideskurs, i onsdags var det ju valborg och igår var det middag hos svärföräldrarna... *suck* Måste verkligen lägga på några kol nu...

Funderar på en dag då jag kan bjuda hem kompisarna jag träffade via nätet när minsta dottern låg i min mage. Jag har tyvärr inte kunnat komma på läääänge då de andra har träffats. Alltid har jag haft något uppbokat :( Nu vill jag istället bjuda hem dem och hoppas då innerligt att alla kan komma. Funderar starkt på en dag i början av juni.

1 kommentar:

krusmynta sa...

Jag kommer gärna, kan de allra flesta dagar utom torsdagar ;)