torsdag, februari 21, 2008

Handväska

För att anta Krusmyntas utmaning om vad jag har i väskan kommer svaret här (dock utan bild eftersom jag sitter på jobb utan kamera)

> Hemnycklar- alltid bra att ha med sig ;-)
> Jobbnycklar- så att jag kan komma in på jobb, som idag när ingen annan jobbar och ingen annan har låst upp...
> Bilnyckel- så att jag kan köra hem från jobb, 2 mil är liiite långt att cykla
> Plånbok
> Mobiltelefon
> Två kuponger på Konsum
> Ett kvitto från Konsum. Hm, brukar jag handla på Konsum? ;-)
> Ett halvt paket pappersnäsdukar - har precis varit dunderförkyld
> Nässpray - jo, har ju som sagt varit förkyld...
> En tia som inte ligger i plånboken
> Plast-tia - sådan där man kan använda i kundvagnar istället för riktiga pengar
> Oriflames ögonsalva(den lilla rosa burken ni vet) - funkar till läppar, ögon, händer...
> Eucerin Lip Repair - mycket bra för nariga läppar
> En bläckpenna
> En blyertspenna
> En reklam-bläckpenna- från Plopp

Vad har DU i din väska???

2 kommentarer:

Antira sa...

Finns det fler kaffemostrar eller är det kaffemoster från QS? =)

~ Kaffemoster ~ sa...

Nope, inte från QS. Finns nog fler kaffemostrar.