måndag, september 14, 2009

MBT

Har mina MBT-skor på mig på jobb idag. Jättesköna är de men inte särskilt snygga. Jag hittar inte någon bild på mina på nätet eftersom jag köpte mina på Justinas outlet i somras. Lite billigare blev det... Men de är svarta och i mocka. Ser väl ut någonstans mellan en promenadsko och en gympasko. Jag provade nog nästan alla modeller de hade innan jag kom fram till vilka som var skönast och satt bäst. Eftersom man går helt annorlunda i Massai-skor fick jag minska en storlek. Nu hoppas jag att de kan göra min kassa rygg lite mindre kass. Ska bli intressant att se om jag får träningsvärk imorgon. Första gången jag var ute och gick med dem promenerade jag i 20 min och fick träningsvärk i nedre delen av ryggen, ungefär där min skadade kota sitter.

Inga kommentarer: