onsdag, maj 13, 2009

Spikmatta

Som ni säkert vet har jag periodvis väldigt mycket värk. De senaste veckorna har det varit för #¤%&-ligt - trots mediciner. Undrar då hur det hade varit utan!

På jobb är det väldigt vanligt att använda sina friskvårdspengar till att köpa spikmatta för just nu (jag vet det eftersom det är jag som har hand om det). Därför har jag pratat med mina kolleger och beställde häromdagen en spikmatta från Ljusweb. Jag valde den indiska varianten. Och i förrgår kom den. Naturligtvis var jag tvungen att prova den genast. Så i förrgår kväll låg jag 10 minuter på den och igår kväll 15 minuter. Egentligen ska man ligga 10 minuter på den i en vecka och sedan öka till 15 minuter veckan efter osv. Men för att öka effekten lite blev det 15 minuter för min del igår. Än har jag inte märkt något, men det tar kanske lite tid. OM det skulle hjälpa mot min värk skulle jag bli väldigt glad. Hjälper det inte så har jag inte betalat så mycket av den utan mitt företag har betalat det mesta ;-) Jag återkommer med rapport längre fram.

Inga kommentarer: