måndag, oktober 06, 2008

Nöbbelöv

Åkte till Nöbbelöv igår för kolla in barnloppisen jag hört så mycket om. Missade dock ställa väckarklockan så jag kom inte iväg hemifrån förrän runt 10.30 (stressa vägrar jag göra när jag är ledig), vilket innebar att jag drygt 30 minuter senare var framme i Nöbbelöv. Tyvärr blev jag väldigt besviken. Mycket sämre skick på kläderna än i Anderslöv. Eller så hade allt det fina försvunnit den första timmen. Trångt var det bland grejorna men mycket bättre organiserat än i Anderslöv. Kön var lång och tog nästan lika lång tid som i Anderslöv trots ett annat system (jo, jag hittade några grejor, bla en fin Esprit-tröja och en höstkappa för dottern att vara fin i samt några sagor på cd). Nästa gång ska jag försöka hinna i tid så jag kan bilda mig en rättvis uppfattning.

Inga kommentarer: