onsdag, september 10, 2008

Glädjeutmaning

Fick en glädjeutmaning från Krusmynta. Den går ut på att skriva ner sex saker som gör dig glad just nu och skicka utmaningen vidare till minst sex bloggare. Men eftersom jag inte känner mig helt "fit for fight" utmanar jag istället alla som känner sig manade att anta den (meddela gärna mig).

Sms:et som jag skrev om i förra inlägget från äldsta dottern med texten "Jag älskar dig!"

Igår fick jag reda på att jag kommer att göra min praktik på lärarutbildningen på Sundsgymnasiet i Vellinge, endast 20 minuters bilväg hemifrån och med goda bussförbindelser.

Mina barn och min man samt vänner och släkt. Som de är med alla fördelar och nackdelar.

Den fina mattan jag köpte billigt till vardagsrummet.

Bilen vi tittade på till äldsta dottern och som vi kommer att köpa till henne imorgon vilket innebär att jag får ha min bil själv och maken sin...

Kollegan som nyss gick förbi och kommeterade att min frisyr var snygg (klippte mig igår-lite kortare än sist..)

Inga kommentarer: