torsdag, februari 07, 2008

Influensa....

Har varit däckad sedan i måndags kväll i influensan. Jag som klarat mig i sååååå många år. Åkte på den ordentligt nu. Febern började väl egentligen, om jag ska vara riktigt ärlig, redan i söndags. Men jag åkte på jobb i måndags ändå. Har dock sedan i måndags kväll hållit till i sängen mer eller mindre hela tiden. Proppat i mig alvedon för att hålla febern någorlunda låg. Idag är första dagen jag känner mig någorlunda frisk. Nu är det mest hostan som är jobbig. Febern har stabiliserat sig runt 37,7. Väntar med spänning ;-) på när den ska släppa. Och jag som äntligen skulle göra min rygg-röntgen i morgon. Får väl avboka den. Tror inte jag kan ligga stilla (utan att hosta) i 30 minuter som krävs. Tyvärr. Så det blir väl till att vänta 2-3 månader på nästa tid...

Inga kommentarer: