torsdag, januari 31, 2008

Medarbetarsamtal

Har nyss haft mitt livs första ordentliga medarbetarsamtal! Har trots allt haft samma arbetsgivare sedan 1999, men har av olika anledningar (som bytt chef, bytt anställning, omorganiserats mm) ALDRIG haft ett ordentligt medarbetarsamtal som följts upp. Hoppas det blir bättre den här gången. Redan känns det som om det skulle fungera eftersom vi redan nu bokat in ett kortare samtal om 1½ månad... Dessutom resulterade det i att jag ska få en ny dator!!! Den gamla susar så att man tror huvudet ska spängas...

1 kommentar:

Annica sa...

Jag hade en susande dator för ett år sedan ungefär. Otroligt störande, jag fick jobba med mp3-spelaren i öronen. Ibland blev det bättre om man kickade till den lite... en dag kickade jag till för hårt och allt blev svart. Då fick jag en ny dator :-)